Soms heeft u de hulp nodig van een expert. In dat geval staat onze Servicedesk klaar. De lijnen zijn kort en u heeft vrijwel direct een IT’er aan de lijn die aan de slag gaat met uw vraag. Alles is erop gericht om u zo snel mogelijk verder te helpen.

De voordelen van onze ICT Servicedesk:

  • Altijd een IT’er aan de lijn, zonder keuzemenu
  • Meer dan 95% van de vragen lossen we dezelfde dag op
  • Verschillende contractvormen voor bereikbaarheid tijdens standaard werktijden en daarbuiten
  • Ook Engelstalig

Als u kiest voor Greenmont als uw vaste ICT-beheerder, dan kunt u een beroep doen op de Servicedesk. Onze hulp  is bij het beheercontract inbegrepen.

Een probleem volledig en voortvarend oplossen; daar hechten we veel waarde aan. We willen dat u snel weer aan de slag kunt. Zo registreren we bijvoorbeeld alle informatie rondom uw melding in ons ticketsysteem, zodat onze medewerkers het altijd van elkaar kunnen overnemen. En omdat zij technisch breder dan gemiddeld zijn onderlegd, kunnen zij in veel gevallen zelfstandig met uw vraag aan de slag zonder tweedelijns consultatie.

Wilt u meer weten?

Laat hieronder uw gegevens achter en we nemen contact met u op.

We kunnen u ook helpen met:

Clouddiensten

Uw eigen private cloud

Microsoft 365

Overal veilig en snel (samen)werken

VoIP-oplossingen

Bellen via uw internetverbinding

Netwerk- en systeembeheer

Wij monitoren uw systemen en netwerken

ICT-beveiliging

Verzekerd van een veilige werkomgeving

Advisering

Greenmont denkt mee en geeft advies