De voordelen van ICT-beheer door Greenmont:
- Een compleet beheerpakket voor een vast bedrag per maand; geen uitschieters in de kosten
- Voor zzp’ers en organisaties tot 500 werkplekken
- De laatste updates geïnstalleerd op uw werkplek(ken)
- Actieve monitoring van uw systemen: we brengen knelpunten in kaart en komen proactief in actie
- Een te verwaarlozen risico op dataverlies dankzij automatische dubbele back-ups.
- Ondersteuning van onze Servicedesk met afgesproken bereikbaarheids- en responsetijden
- Inkoop en installatie van werkstations, servers, laptops, printers en smartphones (o.a. Dell, HP, Apple)
Benieuwd naar het beheerpakket dat aansluit op uw vraag?
Neem vrijblijvend contact op, we bespreken graag de mogelijkheden.
Standaard in het beheerpakket
Hulp nodig? Onze Servicedesk is er voor al uw vragen. Een team dat werkt als verlengstuk van uw eigen organisatie. Ook buiten kantoortijden met onze storingsdienst. Onmisbaar wanneer uw bedrijf 24/7 moet doordraaien. We bieden een overzichtelijke en heldere service level agreement, zodat u precies weet waar u aan toe bent.
Wij gebruiken een uitbreid beheer- en bewakingssysteem: uw netwerken, servers, en systemen worden doorlopend bewaakt. Wanneer er een noodzaak is tot ingrijpen, stellen wij dat vast en voeren het voor u uit. Hiermee zijn we problemen en storingen zoveel mogelijk voor en verkleinen we het risico op verstoring en uitval.
Wij gebruiken een uitbreid beheer- en bewakingssysteem zodat we u met het modernste gereedschap van dienst kunnen zijn. Uw netwerken, servers, mailprogramma’s worden doorlopend bewaakt. Wanneer er een noodzaak is tot ingrijpen, stellen wij dat vast en voeren het voor u uit. Hiermee zijn we problemen en storingen zoveel mogelijk voor en verkleinen we het risico op downtime.
Uw eindpunten worden uitgerust met beheerde beveiligingssoftware. Zodat uw werkstations, laptops en servers (actief) worden bewaakt op bedreigingen. Van antivirus tot een complete systeembeveiligingsoplossing- en algehele netwerkbeveiliging controle. Wij gaan hierin een stuk verder; door bijvoorbeeld aanvullend een ‘Emergency Detection Response oplossing’ aan te bieden.
De firewall is een belangrijk onderdeel van uw netwerk. Een firewall onderhouden en constant optimaliseren vereist veel tijd en gespecialiseerde kennis. Wij zorgen ervoor dat uw firewall wordt bewaakt en doorlopend bijgesteld wordt waar nodig. Uiteraard voeren beveiligingsupdates en wijziging van de versie van het besturingssysteem voor u uit.
Veel problemen met ICT-systemen worden veroorzaakt door een gebrek aan onderhoud. Dit heeft vaak niet ingecalculeerde gevolgen voor uw organisatie. Met preventief periodiek onderhoud kunnen we een groot gedeelte van mogelijke storingen en problemen voor zijn. Heel veel acties voeren we overigens geautomatiseerd uit op een tijdstip waarop het geen ongemak kan veroorzaken.
U wilt buiten kantoortijden dat wij voor calamiteiten bereikbaar zijn? Dat kan. Wie bieden u graag die mogelijkheid middels onze storingsdienst. U krijgt dan de mogelijkheid om telefonisch contact op te nemen met ons. Zo bent u ook buiten kantoortijden verzekerd van ondersteuning in geval van nood. Dat geeft u extra zekerheid indien u organisatie 24×7 van ICT afhankelijk is.
Wie bieden u graag de gelegenheid om periodiek een overlegmoment te platen plaatsvinden. Dan nemen we met u de status door, bespreken nieuwe mogelijkheden en pakken lastige zaken beet. Of waar nodig denken mee voor een (nieuw) project dat raakt aan onze dienstverlening (bv. overstap naar een andere bedrijfsapplicatie, risico’s, voldoen aan wet- en regelgeving etc.).
Toch anders?
Elke organisatie is anders. Heeft u geen compleet beheerpakket nodig maar wilt u een deel van uw ICT onderbrengen? Dat kan ook. Wij werken voor sommige opdrachtgevers bijvoorbeeld samen met de netwerkbeheerders en servicedesk-medewerkers. Zo kunnen wij alleen de eerstelijns vragen op ons nemen, of juist inspringen bij de meer de complexere IT-vraagstukken. We bespreken graag de mogelijkheden met u.